Strona główna
Zdrowie
Tutaj jesteś

Co jest najlepsze na ból stawów? Maść konopna!

24 grudnia 2020 maść konopna

Ból stawów jest jednym z najgorszych rodzajów bólu. Przeszywający, męczący, utrudniający codzienne funkcjonowanie. Istnieją różne podłoża takiego rodzaju bólu. Dlatego też leczenie schorzeń musi być odpowiednio dostosowane. Jednak samodzielnie możemy zdecydować się na pomocnicze produkty, które uśmierzą ból i pozwolą znów normalnie funkcjonować. Mowa tu o maściach konopnych na stawy. Ich działanie jest po prostu niesamowite! Każda osoba borykająca się z przewlekłymi bólami powinna spróbować właśnie tego produktu. Do wyboru jest kilka różnych opcji.

Jak działa maść konopna?

Podstawowym działaniem maści konopnej jest przyniesienie ulgi w bólu. Jest ona także ważnym elementem rekonwalescencji po chorobach. Pomaga w powrocie do zdrowia i pełni sił. Maść konopna na stawy złagodzi każdy ból po upadku, urazie lub zabiegu chirurgicznym. Każdy produkt z tej kategorii ma swoje indywidualne dodatki, które mają wpływ na ogólne działanie. Jednak wszystkie maści mają jedno podstawowe zadanie – uśmierzyć ból.

Maść konopna – czeska

Maść konopna czeska to inaczej konopna mazani. Jest to najpopularniejsza forma maści w Polsce. Jej atutem jest działanie chłodzące. Pomaga w różnego rodzaju urazach, obojętne, czy jesteś sportowcem czy prowadzisz siedzący tryb życia. Maść konopna na stawy pomoże Ci się zrelaksować, odpocząć i oczywiście uśmierzyć ból. Produkt zawiera w sobie olej konopny, salicylan metylu oraz kamforę. Dzięki temu ma działanie antyseptyczne, antyzapalne i przeciwświądowe.

Maść konopna – rozgrzewająca

Ten rodzaj maści – jak sama nazwa wskazuje – rozgrzewa obolałe miejsca. Największą zaletą tego typu produktu jest najwyższe stężenie olejku konopnego. W maści może być go aż 16%! Oprócz tego zawiera również kamforę, jodłę syberyjską, kapsaicynę oraz kasztana. Oprócz działania przeciwbólowego na stawy, maść działa także na mięśnie i plecy. Efekt rozgrzewający przynosi szybką ulgę.

Maść konopna na stawy – która najlepsza?

Wśród czeskich maści konopnych znajdziemy także taką ze specjalnym wskazaniem na użycie przy bólu stawów. W tym przypadku warto wybrać rozgrzewający produkt, który dodatkowo zawiera w sobie dużo olejów. Oprócz tego konopnego, warto szukać w składzie lawendowego, eukaliptusowego oraz masła shea. Maść z takim składem szybko uśmierzy ból, a przy tym będzie działała rozluźniająco, antystresowo i przywróci prawidłowe krążenie krwi. Stawy będą mniej sztywne, a mięśnie zrelaksowane. Koniecznie sprawdź to działanie!

Maści konopne mają szereg zastosowań. W przypadku pojawienia się bólu mieści, stawów czy kości warto mieć je w swoim domu. Mogą okazać się naprawdę niezastąpione. Ich działanie potwierdza popularność maści i masa pozytywnych opinii. Nie daj się bólowi. Nie ma co się męczyć! Od razu przy pojawieniu się pierwszych oznak sięgnij po maść i ciesz się każdym dniem! Bez bólu, bez stresu – bez zmartwień!

alergia

Redakcja drmedicus.pl

Nasza redakcja składa się z pasjonatów zdrowia, urody i diety.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

mity na temat psychoterapii