Prenumerata

Skóra – nasza pierwsza linia obrony

38,6% osób w Polsce cierpi na powikłania skórne. Aż 76% z nich twierdzi, że zmiany wystąpiły nagle i z zaskoczenia – nie byli alergikami i nic nie zapowiadało nagłego swędzenia, grzybicy czy łojotoku.

Czy Ty też chcesz obudzić się pewnego dnia z plamami i ropiejącymi wypryskami na ciele, które będą wiązały się z bólem i nawet kilkuletnią terapią? I wtedy powiesz sobie „A mogłem tego uniknąć”.

Jak wykazują ostatnie badania problemy skórne atakują coraz częściej osoby po 40 roku życia.

Dlatego zespół naszych badaczy postanowił stworzyć dla Ciebie aż 8 obszernych artykułów, z których dowiesz się:

Czy można wyleczyć łuszczycę? – praktyczna porada co robić po zachorowaniu i jakiego jedzenia unikać
Jak radzić sobie z atopowym zapaleniem skóry? – lista 6 kroków jak złagodzić objawy
Co zrobić żeby zahamować objawy trądziku w 5 minut

Nie ryzykuj swoim zdrowiem i już teraz sięgnij po prenumeratę czasopisma medycznego „Dr Medicus”

Tomasz Stern,
redaktor naczelny czasopisma medycznego „Dr Medicus”

Kup prenumeratę

W najnowszym numerze znajdziesz między innymi:

Łuszczyca – czy to w ogóle da się wyleczyć?

Lekarze i specjaliści z zakresu dermatologii nie są w stanie stwierdzić, z całą pewnością, jakie są przyczyny zachorowania na łuszczycę. W pewnym momencie na ciele pojawiają się suche, nieprzyjemne w dotyku łuski. Nie wiadomo jak i dlaczego tak się dzieje. Pewne jest tylko, że może to spotkać każdego.

Skóra – nasza pierwsza linia obrony

Ukryte niebezpieczeństwo, pasożyty – węgorek jelitowy i włosogłówka ludzka

Skóra jak pergamin – atopowe zapalenie skóry (AZS)

Roztocza świerzbowca – odrobina nieuwagi może Cię wiele kosztować!

Trądzik dorosłych – to może spotkać również Ciebie

RAPORT SPECJALNY: Mikrofale – mini problem czy maksi niebezpieczeństwo?

W tym jednym, małym pudełku kryje się technologia, która pozwala nam oszczędzić czas i błyskawicznie przygotować smaczny posiłek. Ale czy zastanawiałeś się, jakim kosztem? Jak mikrofale działają na Twoje zdrowie i czym może się to skończyć?

Kup prenumeratę

Wybrane numery archiwalne: